
Жасөспірімдер арасындағы буллинг және суицидтік мінез-құлық мәселесі өзекті бола түсуде. Статистикаға сәйкес, 3 оқушының шамамен 1-і буллингке тап болады, ал жастар арасында суицидке бейімділік жағдайлары өсуде. Бұл проблемалар балалардың психоэмоционалды жағдайына, олардың оқудағы жетістіктеріне және айналадағы адамдармен қарым-қатынасына әсер етеді.
Жобаның мақсаттары


оқыту

Бұл мәселелерді шешу үшін мамандарды ғана емес, мұғалімдерді, психологтар мен ата-аналарды да қамтитын кешенді тәсіл қажет. Білім беру процесіне қатысушылардың барлығында алдын алу және араласу үшін қажетті құралдардың болуы маңызды.
ЖОБАНЫҢ МІНДЕТТЕРІ
Мамандарды оқыту
Психологтар, педагогтер және әкімшіліктер үшін балалармен жұмыс істеудің тиімді әдістерін игеру үшін тренингтер өткізу, буллингтің алдын алу және балаларды мектеп қауымдастығына біріктіру үшін практикалық түзету модульдерін әзірлеуді үйрену, сондай-ақ сертификаттар алу
Құралдар мен бағдарламаларды әзірлеу
Оқушылардың жағдайын бағалаудың диагностикалық әдістерін және қорқыту мен суицидтік мінез-құлықтың алдын алудың стандартталған жоспарларын құру.
Мектептер мен денсаулық сақтау арасындағы салауатты байланысты қамтамасыз ету
Ықтимал тәуекелдерге тез жауап беру үшін тәуекел тобындағы студенттерді психологиялық-педагогикалық қолдау орталықтары мен медициналық мекемелерге жіберу алгоритмдерін құру.
Тренерлер тренингіқандай мүмкіндіктер береді!




СІЗ ҮЙРЕНЕСІЗ
- Оқушылардың психоэмоционалды жағдайын диагностикалауға.
- Буллингтің алдын алу үшін түзету бағдарламаларын әзірлеуге.
- Зорлық-зомбылық пен агрессияның алдын алу стратегияларын енгізуге.
- Балалардың психоэмоционалды әл-ауқатына қолдау көрсетуге.
- Оқушылардың резильенттілігі мен тұрақтылығын дамытуға.
- Тиімді командалық жұмыс пен өзара әрекеттестікті қалыптастыруға.
- Психоэмоционалды денсаулық туралы хабардарлықты арттыру үшін іс-шаралар ұйымдастыруға.
- Мектеп ортасындағы жанжалдарды сындарлы шешу және балаларға арналған жеке қолдау жоспарларын құруға.
- Бағдарламалардың тиімділігін бағалау және олардың әсерін жақсартуға.
Тұрақты алдын алу жүйесін құруға ППМАЖ-ның қосқан үлесі
ППМАЖ негізгі міндеттері
Процестерді автоматтандыру және құжаттарды дайындау
- Жүйені оқу орындарына интеграциялау үшін нормативтік құжаттар мен типтік іс-шаралар жоспарларын әзірлеу, бұл тәсілдерді стандарттауды және жұмысты жеңілдетуді қамтамасыз етеді.
- Жүйе диагностикадан араласуға дейін алдын алудың барлық кезеңдерін орталықтан басқаруға мүмкіндік береді.
Диагностикалық құралдарды бейімдеу
- Оқушылардың резильенттілігі мен психоэмоционалды жағдайын бақылау құралдарын әзірлеу және енгізу.
- Жүйеге буллинг мен суицидтік мінез-құлықты диагностикалау әдістерін енгізу, бұл проблемаларды ерте анықтауға және жедел араласуға мүмкіндік береді.
Бағдарламаны ППМАЖ-ға интеграциялау
- Оқушылар арасында резильенттілікті дамыту және психоәлеуметтік тәуекелдердің алдын алу үшін бағдарламаны енгізу.
- ППМАЖ оқушылардың психоэмоционалдық жағдайына қауіп төнген жағдайда үздіксіз мониторинг жүргізіп, араласуды қамтамасыз етеді.
Мектептер мен денсаулық сақтау арасындағы өзара әрекеттесу
- Тәуекел тобындағы оқушыларды диагностикалау, сондай-ақ оларды ПҚО-ға (психологиялық-педагогикалық қолдау орталықтары) және медициналық мекемелерге жіберу үшін нақты алгоритмдер жасау.
- Суицид қаупі анықталған немесе буллингтен зардап шеккен балаларға уақтылы көмек көрсетуге мүмкіндік беретін медициналық мекемелермен өзара әрекеттесу шараларын енгізу.
Суицидтік тәуекелді анықтау кезіндегі араласу алгоритмдері
- ППМАЖ ата-аналары психологиялық тестілеуден және мектеп психологтарымен өзара әрекеттесуден бас тартқан балалармен жұмыс істеу алгоритмдерін енгізуге көмектеседі.
- Жүйе нақты нұсқаулар мен араласу ресурстары бар мектептерді қамтамасыз ете отырып, жағдайға жедел және дұрыс ден қоюға мүмкіндік береді.
Оқушылардың әл-ауқатын қамтамасыз етудегі ППМАЖ рөлі
Тренингке қатысушылар не алады




БІЗДІҢ БАСТЫ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫМЫЗ
Қауіпсіздік, қолдау және даму
Біз балаларға, педагогтерге және ата-аналарға психологиялық жайлылық пен әл-ауқат бере отырып, әрбір қатысушы өзін қорғалған және қолдау сезінетін кеңістік жасаймыз. Біз сондай-ақ барлық қатысушылардың біліктілігін арттыру және қолдау үшін тренингтер мен сертификаттау бағдарламаларын ұсына отырып, үздіксіз кәсіби дамуға назар аударамыз
Инновациялар және тиімділік
Біз тұрақты нәтижелер мен ұзақ мерзімді өзгерістерді жасауға бағытталған қорқыту мен суицидтік мінез-құлықтың алдын алудың заманауи, ғылыми негізделген әдістерін енгіземіз
Ынтымақтастық және интеграция
Біз білім беру процесінің барлық қатысушылары арасындағы өзара әрекеттестіктің күшіне сенеміз. Психологтардың, педагогтердің, ата-аналардың және әкімшіліктің бірлескен күш-жігерімен салауатты білім беру ортасы құрылады
Жауапкершілік
Біз оқушылардың қауіпсіздігі мен әл-ауқатын қамтамасыз етудегі рөлімізді түсінеміз және әрбір бала өзін құнды және құрметті сезінетін ортаны құруға тырысамыз
ӨЗГЕРІСТЕРДІ ЕНГІЗУ ҚАЛАЙ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛЕДІ?
1 кезең: Дайындық және жоспарлау
МақсатыАймақтың 10 мектебін қамтитын біртұтас жүйені құру.
Міндеттері
- Әрбір мектептің қажеттіліктеріне талдау жүргізу.
- Психологтар, педагогтер және ата-аналар үшін бейімделген бағдарламалар әзірлеу.
- Қатысушыларға арналған тренингтердің ұйымдастыру сәттері мен кестелерін бекіту.
2 кезең: ПҚО психологтарын оқыту
МақсатыБуллингтің алдын алу және резильенттілікті дамыту технологияларын енгізу үшін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу орталықтарының (ПҚО) 100% психологтарын даярлау.
Міндеттері
- Негізгі әдістемелерді қамтитын ПҚО психологтарына арналған тренингтер өткізу.
- Оқушылардың әл-ауқатын бақылау және бағалау үшін диагностикалық құралдарды қолдануға үйрету.
- Қиындықтарға тап болған балалармен жұмыс істеу және мектептерде қауіпсіз атмосфера құру үшін практикалық дағдыларды қалыптастыру.
3 кезең: Білімді практикаға интеграциялау
МақсатыАлынған білімді психологтардың, мұғалімдердің және ата-аналардың күнделікті тәжірибесіне біріктіруді қамтамасыз ету.
Міндеттері
- Тәжірибе алмасу және туындаған мәселелерді шешу үшін бағдарламаға қатысушыларға арналған тұрақты консультациялар ұйымдастыру.
- Мектеп тәжірибесінде қолдану үшін материалдар мен алгоритмдерді ұсыну.
- Ата-аналарды психоэмоционалдық денсаулық мәселелерінде өз балаларын қолдаудың тиімді әдістеріне үйрету.
4 кезең: Қауіпсіз білім беру ортасын құру
МақсатыМектептерде қауіпсіз және қолдаушы ортаны қамтамасыз ету.
Міндеттері
- Буллингтің алдын алу және балаларды психоэмоционалды қолдау үшін бағдарламалық модульдерді іске асыру.
- Прогресті қадағалау үшін мониторинг және есеп беру жүйесін әзірлеу.
- Мектептердегі дағдарыстық жағдайларға ден қоюдың тиімді әдістерін енгізу.
5 кезең: Бағалау және түзету
МақсатыБағдарламаны енгізу нәтижелерін бағалау және қажетті түзетулер енгізу.
Міндеттері
- Кері байланыс алу үшін қатысушылармен сауалнамалар мен сұхбаттар жүргізу.
- Оқушылар мен мұғалімдердің психоэмоционалды жағдайындағы өзгерістерді бағалау.
- Алынған деректер негізінде тренинг пен әдістемеге жақсартулар енгізу.
Жоба командасы
Дана Фербер
Психология және HR саласында 23 жылдан астам тәжірибесі бар тренерлер тренингінің авторы, клиникалық психолог және психотерапевт.
Ол APA (American Psychological Association) және КМПҚ (когнитивті мінез-құлық психотерапиясы қауымдастығының) толық мүшесі, 2023-2025 жж. Дана - "Human Factor Consulting" компаниясының негізін қалаушы және басшысы, онда бизнеске арналған шешімдерді, басшылар үшін бағалау және дамыту бағдарламаларын іске асырады.
Дана Фербер облыс орталықтарының психологтарын даярлауға бағытталған буллинг пен суицидтік мінез-құлықтың алдын алу бойынша тренингтердің авторы болып табылады. Ол сондай-ақ жасөспірімдердің резиленттілігін зерттеуді қоса алғанда, психологиялық-педагогикалық мониторингтың автоматтандырылған жүйесіне (ППМАЖ) қатысты ғылыми жобаларды басқарады. Оның тренингтері тренерлерге, тәрбиешілерге және ата-аналарға балалармен өз-ара тиімді іс-қимыл және қолдау әдістерін үйрету арқылы білім беру мекемелерінде қауіпсіз және қолдау атмосферасын құруға көмектеседі.
Өз мансабында Дана "Эйр Астана", "Теңізшевройл" және "Кселл" сияқты Қазақстанның жетекші компанияларымен табысты жұмыс істеді, персоналды басқару мен корпоративтік мәдениеттің тиімді жүйелерін әзірлеп, енгізді. Бұл тәжірибе оған интегративті тәсілді қолдануға көмектеседі, психотерапиялық әдістерді білім беру процесі мен бизнеске қатысушылар арасында ішкі тұрақтылық пен сенімділікті арттыру үшін озық HR стратегияларымен біріктіреді.
Оның көмегімен компаниялар әр адам өзінің құндылығы мен тиесілігін сезінетін өсу мен даму кеңістігін құру арқылы негізгі мәселелерді шешеді. Бұл оның әрбір қатысушының жетістігіне және жүйенің жалпы жетістігіне қосқан үлесі, мұнда әрбір бала мен қызметкер қауіпсіз және қолдау көрсететін ортада өз әлеуетін аша алады.
Еркежан Куанышбекова
"HR+" психологиялық-педагогикалық мониторингтің автоматтандырылған жүйесі" жобасының жетекшісі, білім беру саласында 13 жылдан астам тәжірибесі бар педагогика ғылымдарының магистрі.
Бүгін Ережан Қуанышбекова Білім министрлігі құрған Жобалық кеңсе жұмысының бағытына жетекшілік етеді және өңірлік психологиялық қолдау орталықтары қызметкерлерінің тренерлері үшін тренингтер өткізуді ұйымдастырады. Осы тренингтер аясында қатысушылар буллингты алдын алудың негізгі әдістерін, оқушылар мен мұғалімдердің психикалық тұрақтылығын дамытуды, сондай-ақ білім беру ортасын жақсартуға бүкіл мектеп қауымдастығын тартуды үйренеді.
Еркежан өңірлік және халықаралық ғылыми басылымдарда жарияланған оқытудың инновациялық технологиялары бойынша ғылыми мақалалардың авторы және тең авторы болып табылады. Ол сондай-ақ Қарағанды мемлекеттік техникалық университетінің Ғылыми кеңесі бекіткен "Оқытудың модульдік жүйесі" оқу құралының тең авторы болып табылады. Сонымен қатар, Еркежан Президенттік стипендиат болды. Өзінің кәсіби қызметінде ол «Кім болу керек?» Мамандық навигаторы, «Edu-mark» электрондық күнделігі және мектепке дейінгі балаларға арналған «Alphabet» қосымшасы сияқты мобильді қосымшаларды әзірлеуге және енгізуге белсене қатысты. Ол сондай-ақ Bilimal АБЖ, «Оқулық» және «Электрондық журнал» сияқты жобаларды енгізуге әдістемелік қолдау көрсетіп, үйлестірді, сондай-ақ «Тұңғыш Президент Қорының порталы» жобасын әзірлеуге қатысты.
Оның кәсіби тәжірибесі, көшбасшылық қасиеттері және инновациялық шешімдерді енгізуге деген ұмтылысы Қазақстандағы білім беру ортасын жақсартуда шешуші рөл атқаруда. Қазіргі уақытта оның күш-жігерінің арқасында елдегі білім беру процесін одан әрі дамытуға және жетілдіруге бағытталған жаңа білім беру технологиялары енгізілуде.
Диана Султан
Буллинг пен суицидтік мінез-құлықтың алдын алу жобасына белсенді қатысатын психолог және бизнес-тренер.
Диананың soft skills, командалық құрылым және тұлғалық өсу саласындағы білімі мен тәсілдері оны команданың маңызды және құнды мүшесі етеді. Диананың Пеxf университетінде (Венгрия) Stipendium Hungaricum гранты бойынша алған психологиялық білімі бар, бұл оның терең теориялық дайындығы мен халықаралық тәжірибесін растайды.
Оның әлеуметтік жобалар мен білім беру бастамаларындағы жұмысы Дианаға эмоционалды интеллектті дамыту және командалық динамиканы жақсарту сияқты өзекті мәселелерді шешу үшін заманауи психологиялық тәсілдерді сәтті бейімдеуге мүмкіндік береді. Диана оқушылар мен мұғалімдердің психоэмоционалды әл-ауқатын арттыруға бағытталған әдістерді қалыптастыруға және енгізуге белсенді көмектеседі, оларды маңызды өмірлік және кәсіби дағдыларға үйретеді.
Жоба аясында Диана тренинг материалдарын құруда, резильенттілікті арттыру әдістерін әзірлеуде және білім беру іс-шараларын ұйымдастыруда шешуші рөл атқарады. Оның жаңа көзқарасы мен заманауи тәсілдерді ұстануы тиімді стратегияларды енгізуге көмектеседі және білім беру мекемелерінде қауіпсіз және қолдау ортасын қалыптастыруға негіз жасайды.