ASPPM HR+
Педагог-психологтарға, әлеуметтік педагогтерге, сынып жетекшілерге, кураторларға және тәрбие жөніндегі директорлардың орынбасарларына арналған жүйе
Бүгінгі іс-шаралар
29 257
Оларға қатысып жатқандар
42 048

«HR+» психологиялық педагогикалық мониторингтің автоматтандырылған жүйесі

«HR +» ППМАЖ педагог-психологтардың, әлеуметтік педагогтердің, сынып жетекшілері мен директорлардың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарларының жұмысын жеңілдетеді және жеделдетеді. Біздің шешіміміз психологиялық жағдайға мониторинг жүргізуге және дамудың жеке траекторияларын құруға көмектеседі.

Негізгі функциялар

Оқушылардың мониторингі
әрбір оқушы бойынша деректерді жинау мен талдауды автоматтандыру
Кестені басқару
кездесулер мен іс-шаралар кестесін құру және басқару
Деректерді визуализациялау
талдау мен шешім қабылдауға арналған графиктер, диаграммалар және динамикалық есептер
Басқа жүйелермен Интеграция
білім беру платформаларымен байланыста жұмыс істеу мүмкіндігі
Бізге қосылыңыз!
Жүйеге мектепті немесе колледжді қалай қосуға болады?
Өтінім қалдыру

Артықшылықтары

Интуитивті интерфейс
қарапайым және ыңғайлы дизайн пайдаланушыларға жүйені жылдам меңгеруге мүмкіндік береді
Бейімделу
жүйеге кез – келген құрылғылардан-компьютерлерден, планшеттерден және смартфондардан қол жеткізу
Қауіпсіздік
жүйе оқушылар мен қызметкерлердің деректерін қорғай отырып, ақпараттық қауіпсіздік стандарттарына сәйкес келеді

Жүйемен қамтылды:

1 785
мектеп
2 682
психолог
996 027
оқушылар

Біздің жобаларымыз

Қазақстандық жасөспірімдердің психологиялық резильенттілігін зерттеу Буллингтің алдын алу бойынша тренерлер тренингі «MAAT». Адамның дауысын талдайтын ішкі жүйе ULESIM жобасы: Тәрбиеге саналы көзқарас

Жоба Қазақстандағы жасөспірімдердің резиленттілігін бағалау құралдарын бейімдеуге және стандарттауға бағытталған өзара байланысты екі зерттеуді қамтиды.

Толығырақ

Бағдарлама оқушылардың психоэмоционалдық тұрақтылығын дамытуға бағытталған түзету модульдерін әзірлеуге көмектеседі және қауіпсіз және қолдаушы мектеп ортасын құруға нақты көмек көрсетеді.

Толығырақ

«Маат» - жасырын алаңдаушылықты анықтау үшін адамның дауысын талдайтын ішкі жүйе. Біз заманауи технологияларды қол жетімді ету үшін озық ғылыми әзірлемелерді пайдаланамыз.

Толығырақ

ULESIM - бұл эмоционалды интеллект және өзін-өзі реттеу саласындағы ата-аналар мен педагогтардың сауаттылығын арттыруға бағытталған оқыту бастамасы.

Толығырақ

Балабақшада, мектепте немесе колледжде тәрбие жұмысы
Балабақшадағы, мектептегі немесе колледждегі тәрбие жұмысының мақсаты азаматты тәрбиелеу болып табылады. Бұл мақсатқа біз жеке тұлғаны ретке келтіріп қана қоймай, әр баланы тәрбиелеген жағдайда ғана қол жеткізуімізге болады.
Мектептің психологиялық қызметі
Мектептің психологиялық қызметінің мақсаты - бұл оқушылардың психикалық, тұлғалық және жеке дамуына барынша жәрдемдесу, мектеп бітірген кезде олардың өзін-өзі айқындауға және ересек өмірге психологиялық дайындығын қамтамасыз ету.
Біз Сіздің жұмысыңызды зерттеп, оның бір бөлігін өзімізге алдық
Енді Сіздің кестеңізді қадағалайтын, нәтижелерді өңдейтін, оларды топтастыратын, ұсынатын және басқа да көптеген күнделікті жұмыстарды жасайтын көмекшіңіз бар.
Қауіпсіздік және сенімділік

Біздің жүйе заңнамада белгіленген ақпараттық қауіпсіздік талаптарына жауап береді. Бұл ҚР цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі Ақпараттық қауіпсіздік комитетінің 02.03.2022 ж. № KZ87VQQ00052897 сынақ актісімен расталды.

Сiздiң деректерiңiздiң ақпараттық қауiпсiздiгiн қамтамасыз етуге бізге техникалық инфрақұрылымды қамтамасыз ету жөніндегі қызметтерді ұсынатын үздік компаниялардың бірі көмектеседі, - PS.kz (Ps.kz/soc)

Біздің жүйеде сіздің деректеріңізді қорғауды күшейту үшін екі факторлы авторизация жүзеге асырылады.

Білім - күш
Біз көмектер мен оқытудың ыңғайлы жүйесін әзірледік. Кез келген адам тәжірибелі психолог, әлеуметтік педагог, сынып жетекшісі, куратор ретінде жұмыс істей алады, өйткені біз Сіздің жұмысыңыздың қаншалықты маңызды екенін түсінеміз және әрдайым Сізге қызмет көрсетуге әзірміз. Бірге жұмыс істеу арқылы біз бір-бірімізден үйренеміз.

Біздің серіктестеріміз

2

Пікірлер

Программа АСППМ позволяет эффективно планировать работу с каждым учеником, учитывая его индивидуальные особенности и потребности. Благодаря мобильному доступу мы можем осуществлять мониторинг психологического состояния ученика в любой момент и с любого устройства, что особенно важно в динамичной школьной среде. АСППМ позволяет нам структурировать работу с каждым ребенком, создавая персонализированные планы развития. Специалисты службы поддержки всегда готовы помочь в решении любых вопросов, что значительно экономит наше время. Автоматизация рутинных задач позволяет нам уделять больше внимания непосредственной работе с детьми. Благодаря АСППМ, мы можем более эффективно выявлять и решать психологические проблемы учащихся, создавая благоприятную атмосферу для обучения и развития каждого ребенка.

Бадаева Айжан Сабитовна
Педагог-психолог КГУ ОШ имени академика Е.А. Букетова, г. Караганда

С программой АСППМ познакомилась в 2021 году. Данная программа позволила упростить работу мне, как психологу, особенно в плане проведения диагностики. Стало меньше бумажной работы, все данные в одном месте в виде удобных таблиц и графиков. Так же очень радует раздел ЦПК, связанный с сайтом MyCоllege, проводить профориентацию стало очень удобно и интересно.

Радченко Алёна Сергеевна
Педагог-психолог СШ № 65 г. Караганды

Я как специалист очень радуюсь тому, что наконец в нашей работе есть такая платформа как АСППМ. Все очень легко, доступно, а самое главное нет бюракратии, то есть идешь к детям налегке, открываешь QR-код и учащиеся находят свою фамилию и спокойно проходят диагностику. Результат видишь у себя на странице, ничего считать не нужно. Платформа превзошла все мои ожидания, это реально крутой инструмент для специалистов образования! Рахмет разработчикам и менеджерам за оперативность! 💐🙌🏻👏🏼

Алибаева Сания Амангельдиновна
Педагог-психолог СШ №26 г. Астаны

Сіздерге айтар алғысымыз шексіз, өте тиімді платформа екеніне жұмыс жүргізу барысында көз жеткізіп отырмыз. Әр жүргізілген әдістемеміздің бірден нәтижесін өңдеуі және де әр баланың даму динамикасын бірден көре алатынымыз, баланың жауап беруіне байланысты қай бағытта, қалай түзету-дамыту жұмыстарын жүргізуге болады немесе кеңес беруге болатынын қорытындылауға мүмкіндік алып жатырмыз. Осындай жұмысымыздың автоматтандырылған жүйесімен жұмыс жасауға мүмкіндік бергендеріңізге көп рақмет. Сіздерге шығармашылық табыстар мен денсаулық тілейміз!

Даутбаева Назгуль Турдыгазиевна
Аягөз қ. №3 ЖОББАМ педагог-психологы

ППМАЖ-нің ұжымына алғысым шексіз. Біздерге, оқушысы көп мектептер үшін, өте тиімді бағдарлама. Уақыт жағынан психологтардың жұмысын біраз жеңілдетеді. Диагностикалық талдауды өте тез шығарып аламыз. Әсіресе аутоагрессивті мінез-құлыққа бейім оқушыларды жылдам анықтауға септігі мол. Ұжымдарыңызға сәттілік, мол табыстар тілеймін.

Исламова Айгуль Мухтархановна
Шымкент қ. №65 МГ педагог-психологы

Работать в программе АСППМ просто и понятно. Она очень полезна в работе педагога-психолога, так как облегчает процесс диагностики всех участников учебного процесса. Избавляет от множества распечатанных бланков ответов. Процесс обработки результатов диагностики автоматизирован, что освобождает время для проведения более углубленной работы в психокоррекции и психологическом просвещении. С помощью системы вся работа психологической службы может быть собрана в одном приложении, заменяя папки на полках. Так же удобно то, что сведения об учениках накапливаются по мере их взросления и можно прослеживать динамику результатов диагностики и коррекции. Переходя на новый уровень модернизации своей работы, улучшения качества обработки данных (исключая человеческий фактор), мы должны учитывать важность вспомогательных систем, таких как АСППМ.

Будько Ольга Фёдоровна
Педагог-психолог КГУ ООШ с. Ижевское, Аршалынский район Акмолинской области

АСППМ это система для нас педагогов-психологов, социальных педагогов, классных руководителей, кураторов и заместителей директоров по воспитательной работе. Работаю второй год вместе с менеджером. Меня все устраивает. Отношения доброжелательные, понимающие. Очень приятно работать с таким менеджером, который понимает тебя с полуслова. Благодарю за совместную работу!

Хабибрахманова Наталья Владимировна
Педагог-психолог Мичуринской СШ Тимирязевского района Северо-Казахстанской области

Здравствуйте! Система АСППМ - это помощник педагога-психолога по всем направлениям, в ней имеются все необходимые диагностики, очень удобно, что обрабатывается сразу результат, консультирование можно запланировать или внеплановую работу провести. Все результаты за прошлые года сохраняются, в любой момент можно открыть и посмотреть. Сервис работает бесперебойно, менеджеры всегда помогают в решении проблем, отвечают четко и быстро.

Каракучукова Гульнара Хайдаровна
Педагог-психолог Чистовской СШ района им. М.Жумабаева Северо-Казахстанской области

Здравствуйте! АСППМ очень облегчает работу психолога👍 Система очень хорошо продумана до мелочей. Это нас избавило от бумажной работы, за это очень благодарна разработчикам!

Имангалиева Зарина Болаткызы
Педагог-психолог ШЛ №95 Есильского района Северо-Казахстанской области

С АСППМ очень удобно и легко работать. Очень быстро можно пройти анкетирование и сразу увидеть результаты. Можно увидеть отчёт в диаграммах.

Шкаленко Светлана Николаевна
Педагог-психолог Чеховской ОСШ Сарыкольского района Костанайской области

В программе АСППМ мы работаем с февраля месяца 2023 г. Весь период работы с нами проводились онлайн-обучения, нам все показывали и объясняли: как войти в программу, с чего начинать, как планировать свою работу. Очень шикарно, что все методики и диагностики в программе, проводить очень удобно, и, что еще замечательно: обработка и результаты выходят сразу, да еще и можно бумажным вариантом все распечатать. Здорово, что и классные руководители могут работать в программе по социальной карте. Надеемся на расширение количества методик.

Ахметова Гульнар Ермекпаевна
г. Астана, ШГ №46

Ну что можно сказать о работе с системой (АСППМ) - работать в системе нравится, удобно: запланировал мероприятие или диагностику на определенный день, назначил время, ребята сканируют кьюар-код или заходят по ссылке и проходят диагностику, результаты видны сразу, это очень удобно, так как бумажный вариант очень долго обрабатывать. Единственный минус: иногда у нас нет Интернета и пропадает связь.

Кункевич Оксана Михайловна
Педагог-психолог Ялтинской СШ района им. Г.Мусрепова Северо-Казахстанской области

Шикарное программное Обеспечение👍🏼, вся информация и статистика визуализируются в доступной форме. В программу включено всё: электронный журнал консультаций, электронный отчёт о работе педагога-психолога, вся информация в одной программе, которая отображается в виде таблиц и графиков.

Экштейн Виктория Сергеевна
Педагог-психолог ШГ №91, г. Астана

Работать с АСППМ, конечно, очень удобно: в диагностике особенно, сразу результаты, без траты времени на интерпретации. Любой вид деятельности отображается в журнале. Без проблем в контингенте можно посмотреть необходимую информацию. Сохраняется главный принцип работы: конфиденциальность. При выступлениях на педагогических советах, совещаниях удобно использовать диаграммы различного вида. Для любой проверки сразу видно сколько мероприятий проведено каждым психологом. Известны и социальные данные, которые раньше в структурированном виде были недоступны. Есть, конечно, и сбои. А главное - это отсутствие бумажной волокиты. Всё доступно - был бы доступ к Интернету. В истории наблюдений можно увидеть, какая работа проведена с каждым учеником. Лично мне неудобно только переводить фото в Ворд для загрузки мероприятия. Это занимает время. Но в целом очень удобно, быстро и качественно.

Пустовалова Наталья Александровна
Педагог-психолог СШ №6 г. Сарань Карагандинской области

Стало проще проводить тестирование. Не нужно обрабатывать. Система выдаёт результаты сама. Координаторы Ольга и Елена всегда приходят на помощь: 24/7. Есть небольшие недоработки.

Бапаева Баян Искеновна
Педагог-психолог Чистопольской СШ района им. Г. Мусрепова Северо-Казахстанской области

«HR+» ППМАЖ – мектептегі психологиялық қызмет жұмысын қолдау мен дамытудағы қолға алынған маңызды , қажетті қадамдардың бірі деп санаймын. Жүйе мектеп психологының жұмысын жоспарлаудағы тиімділігімен қатар, білім алушыларды барынша диагностикамен қамту, дер кезінде қауіп-қатер тобын анықтау, нәтижесіне сәйкес ұсыныстар өңдеуге мүмкіндік беретін көмекші құралы іспеттес. Сонымен қатар сынып жетекшілермен байланысты үйлестіру, сыныптар бойынша дайын есептерді мониторингілеу, нәтижесімен жұмысты атқаруда уақытты үнемдей аламыз. «HR+» ППМАЖ – жауапты мамандарына алғыс, кез келген уақытта мобильді, жүйені қолдану дағдыларын дамытуға үнемі үлес қосуда. Бұл жүйенің болашақта дамып, психологиялық қызмет саласына одан әрі тиімді бола түсетініне сенімдімін! Шығармашылық табыстар тілеймін!

Туякбаева Данагуль Кабдырашевна
Педагог-психолог ШГ №91, г. Астана

Платформа ASPPM удобна для психологов в проведении диагностической работы в школе. Удобна в применении, легка в использовании с учениками. Облегчает быстро сформировать отчёт с готовыми диаграммами. Менеджеры ASPPM сразу реагируют по техническим вопросам. Хотелось бы выразить огромную благодарность разработчикам данной платформы и всему коллективу.

Жапина Арманай Каирболатовна
Педагог-психолог СШ №13, г. Астана

ППМАЖ бағдарламасы білім беру ұйымдарының қызметін едәуір жеңілдетеді. Оның автоматтандырылған функциялары да ыңғайлы, атап айтсам кері қайту немесе басты бетке ауысу тез, сонымен қатар мәліметтерді жинау және талдау процестерін жылдамдатады. әсіресе, жүйе педагогтардың және психологтардың уақытын үнемдеп, балалармен тікелей жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Бұл бағдарламаның артықшылықтары, оның пайдаланушы достығында, интуитивті интерфейсінде және тиімділігімен көрінеді.

Кайсина Назира Болаткалиевна
Педагог-психолог ШГ №96, г. Астана

Здравствуйте, дорогие коллеги! АСППМ мне кажется очень удобная форма работы психолога, уменьшается лишняя трата времени на обработку результатов и др. Спасибо большое за создание вот такого проекта. Сәлеметсіздер ме құрметті әріптестер! Маған ППМАЖ жобасы өте ұнады, психологтар үшін ыңғайлы, әрі уақыт үнемдейтін бағдарлама. Осындай жоба құрастырғандарыңызға көп рақмет. 

Буранбаева Жанаркул Жумахметовна
Педагог-психолог ОСОШ села Жалтырколь Аршалынского района

Здравствуйте. Хочу сказать СПАСИБО менеджерам АСППМ за поддержку и быстрое реагирование на просьбы и и возникающие проблемы в работе. Особая благодарность Поповой Ольге за помощь, быстрые ответы на возникающие вопросы. Что касается программы АСППМ хочется отметить, что программа облегчает наш труд, меньше бумажной работы, экономит время, особенно когда нужно срочно провести анкетирование или другую диагностическую работу. В целом программа лично мне нравится и я с удовольствием продолжу работу по программе АСППМ.

Сатылганова Замира Джаксыновна
Педагог-психолог ШГ №32, г.Астана

Здравствуйте. Хотела написать что все диагностические исследования с учащимися провожу с помощью программы АСППМ, очень удобно, что сразу готов результат. Никаких проблем не было с заполнением, всё доступно и понятно. Спасибо Вам!

Уатаева Ботагоз Туратовна
Педагог-психолог Петровской ОСШ Жамбылского района Северо-Казахстанской области

Мне нравится эта система, очень удобна, но не все к сожалению методики в списке есть. А так мне нравится, меньше бумажной работы, не уходит много времени на подсчет результатов.

Абенова Динара Маратовна
Педагог-психолог Бирликской СШ района им. Г. Мусрепова Северо-Казахстанской области

Мен, Мухаметжанова Эльвира Асылбекқызы Солтүстік Қазақстан облысы, М.Жұмабаев ауданы, «Қарақоға орта мектебі» КММ педагог-психолог лауазымы бойынша қызмет атқарамын. ППМАЖ бағдарламасын 2022-2023 оқу жылынан бастап қолданып келе жатырмын. Педагог-психологтардың, әлеуметтік ұстаздардың және кәсіби бағдар беруші мамандардың жұмысын жеңілдететін таптырмас құралына айналып отыр. Жұмыс істеуге өте ыңғайлы, артық қағаз толтырмайсың, кез-келген диагностикалық жұмыстарды қашықтықта отырып жасай аласың. Сондықтан өз әріптестеріме де бұл бағдарламаны қолдануға ұсынар едім.

Мухаметжанова Эльвира Асылбековна
Педагог-психолог «Қарақоға орта мектебі», СҚО, М. Жұмабаев ауданы

Мы работаем по программе АСППМ несколько лет. Программа очень удобная, полезная и практичная. Мне очень удобно вести свою работу по этой программе. Благодарю всех Вас за Ваш труд!

Сабалакова Даркеш Армиевна
Педагог-психолог школы им. А. Байтурсынова, село Доскей Бухар-Жырауского района Карагандинской области

Біз екінші жыл ППМАЖ бағдарламасы бойынша жұмыс жасап жатырмыз. Оқушылармен, ата -аналармен, мұғалімдермен жұмыс жасауда өте ыңғайлы, әсіресе, диагоностикалық жұмыстардың нәтижесін жүйе өзі өңдеп береді. Әр күні қандай жұмыс атқарылғаны және оның анықтамалары жүктеліп тұрады. Осы ППМАЖ бағдарламасын құрастырған адамдарға алғысымды білдіремін.

Нургожаева Гульсим Белгожановна
Астана қаласы, №88 мектеп -лицей, педагог-психолог

ППМАЖ бағдарламасы педагог- психологтың жұмысын біршама жеңілдетеді. Әсіресе, психодиагностика бағыты бойынша тест, сауалнама қорытындысын автоматты түрде шығарып беруі біз үшін оңтайлы. Сондай-ақ, әр жыл сайынғы жиынтық журналы арқылы әр психолог дайын мониторингті көре алады. Кішкене ұсынысым ол дарындылықты анықтауға болатын тест, сауалнама әдістемелер бөліміне қосылса. Жүйені іске қосқан сіздерге тек сәттілік тілеймін!

Сарсенбаева Айым Берлибековна
“Мұрагер” ММЛИ, педагог-психолог

Автоматтандырылған жүйелерді психологиялық бағыттағы жұмыстарда қолдану, тиімділікті арттыруға және процестерді оңтайландыруға айтарлықтай ықпал етеді. Мұндай жүйелердің тиімділігін қарастыра отырып, келесі артықшылықтарды атап өтуге болады: Жылдамдық және қолжетімділік: Автоматтандырылған жүйелер кең ауқымдағы психологиялық тесттерді, сауалнамаларды немесе диагностикалық құралдарды қолдануға мүмкіндік береді. Олар уақыт үнемдейді және адам ресурстарын азайтады, сонымен қатар нәтижелерді жедел түрде алуға мүмкіндік береді. Деректерді дәл талдау: Компьютерлік бағдарламалар мен алгоритмдер үлкен көлемдегі мәліметтерді жылдам және нақты өңдейді, бұл психологтарға кеңірек және тереңірек талдау жасауға мүмкіндік береді. Мысалы, клиенттердің эмоционалдық күйін бағалау кезінде деректерді математикалық модельдер арқылы өңдеу тиімді болады. Персонализация және бейімделу: Автоматтандырылған жүйелер әрбір жеке тұлғаның қажеттіліктеріне сәйкес жұмыс жасай алады. Бұл әр клиентке жеке тәсілдеме жасай отырып, олардың нақты психологиялық жағдайларына лайықты әдіс таңдауға мүмкіндік береді. Қолдау және қадағалау: Психологиялық тренингтер мен жаттығуларды автоматтандырылған жүйелер арқылы бақылау оңайырақ. Бағдарламалар адамның прогресін қадағалап, қажетті жерлерде ұсыныстар бере алады.

Джумабаева Даулетбике Ходжабаевна
Педагог-психолог №13 МГ, Маңғыстау обл., Ақтау қ.

ППМАЖ бағдарламасы өте тиімді, жеңіл және түсінікті. Мектеп педагог-психологтары үшін үлкен көмек. Мысалы, сауалнама диагностикасы дайын, қорытындысын бағдарлама шығарып береді және диаграммасын көрсетіп береді. Сол себепті оң қолдың тоғызы ППМАЖ бағдарламасы деп айта аламын. Кез - келген оқушының мәселесін осы ППМАЖ бағдарламасы арқылы оңай және жеңіл табуға болады.

Бакибаева Айгерим Ержановна
Педагог-психолог, Астана қаласы 79 мектеп-лицей

Есть плюсы и минусы. Диагностика, автоматическая обработка: да плюс. Последнее время очень плохой интернет, сложно проводить мероприятия, много времени дополнительно уходит на заполнение. Не всегда темы консультации и коррекции соответствуют нашим темам, к примеру.

Сидоренко Галина Ивановна
Педагог-психолог, СКО Мусрепова Привольная СШ

Платформа HR+ невероятно облегчает работу педагога-психолога, она упрощает процесс психологической диагностики учащихся, собирая все данные в единую базу, что позволяет быстро обрабатывать и анализировать результаты. Регистрация проведенных консультаций помогает хранить историю работы с конкретным классом и учащимся, это помогает педагогам более эффективно отслеживать эмоциональное и психологическое состояние учеников, а также координировать свою работу. Кроме того сайт поддерживает все необходимые требования информационной безопасности, что делает работу еще более комфортным процессом.

Жаксылыкова Аймира Карасайкызы
Педагог-психолог, Атырау, ШЛ "BINOM SCHOOL им.Аль-Фараби"

Педагог-психологтарға, әлеуметтік педагогтерге, сынып жетекшілерге, кураторларға және тәрбие жөніндегі директордың орынбасарына арналған жүйеде жұмыс істеу өте ыңғайлы әрі жылдам. Педагог- психологтардың уақытын үнемдейді, жүргізілген әдістеменің қорытындысы тез шығады. Мұндай жүйенің артықшылықтары: Оқушылардың үлгерімін, тәртібін, эмоционалдық күйін және әлеуметтік жағдайын бақылау арқылы оқу үдерісіне әсер ететін факторларды анықтап, дер кезінде көмек көрсетуге мүмкіндік береді. Бұл жүйе оқушылардың даму динамикасын тиімді түрде қадағалап, қиындықтарға ерте жауап беруге көмектеседі. Оқушының жағдайы туралы деректер автоматты түрде жаңартылып, барлық мүдделі тараптарға хабар беріледі. Қағазбастылықты азайтып, мұғалімдер мен тәрбиешілердің уақытын тиімді ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Автоматтандырылған есеп беру, оқушылар туралы деректерді бір жерден басқару педагогтардың жұмысын жеңілдетеді. Жүйе оқушылардың психоэмоционалдық жағдайын анықтауға, мәселелерді ерте анықтап, оларды шешу үшін арнайы бағдарламалар жасауға мүмкіндік береді. Жүйе арқылы жаңа әдістемелерді тезірек меңгеруге және оларды тәжірибеде қолдануға мүмкіндік болады.

Нурасулова Жазира Жексембаевна
Педагог-психолог, Ұлытау облысы Жезқазған қаласы №21 ЖББМ

Работа в пилотном проекте на первый взгляд казалась лишней тратой времени. При первом заполнении были трудности в формировании списков по причине что ранее дети этого класса (часть) были добавлены другим педагогом. Но после проведения первой методики отношение к проекту изменилось, оказалось, что экономия времени для обработки результатов колоссальная. Да и когда добавляла класс, который ранее не был в системе, проблем вообще не было. Поэтому нужно только привыкнуть, научиться и внедрять в работу. Ведь все новое всегда страшно! Вообщем прошла все стадии принятия, считаю что данная платформа будет большим помощником в нашей деятельности!

Коновалова Ольга
Педагог-психолог, Шемонаихинский район, ШГ №1 им. Островского

Жалпы осы пилотты жоба өте жақсы, біздің көңілімізден шықты. Психология саласына өте қажетті, көмекші құрал деп ойлаймын. Осы проект жүзеге асса бәрі қуанады деп ойлаймын. 👍👍👍 Әдістемелер бөліміне қазіргі заманда болып жатқан буллинг, зорлық-зомбылық, суицид, ерте жүктілік және т.б әдістемелер кіргізсе нұр үстіне нұр болар еді. Үнемі қол ұшын беріп, көмегіңізді аямадыңыздар. Рахмет 😘😘😘

Серікова Назерке Серікқызы
Педагог-психолог, Казахская СШ им. О.Бокея, Глубоковский район

Искренне благодарю Вас за предоставленную возможность обучения, за практические навыки и знания,😊🙏 которые позволят мне, как человеку, работающему не так давно педагогом-психологом, выполнять свои обязанности с более высоким уровнем компетентности и уверенности. 🌺🌹🌷

Шобуддинова Лунара Асомиддиновна
Педагог-психолог СШ им.Ы.Алтынсарина, Глубоковский район
«HR+» психологиялық-педагогикалық мониторингтің автоматтандырылған жүйесі
© 2021-2025. Барлық құқықтар қорғалған.
Қауіпсіздік саясаты | Пайдаланушы келісімі

Кіргенге маржан

Жалғастыру үшін Жүйеге кіріңіз
Құпиясөзді ұмыттыңыз ба?

Тестілеуден код бойынша өту үшін келесі батырманы қолданыңыз

Кодты енгізіңіз

Оқытушыдан алынған тестілеу кодын енгізіп, жалғастыру батырмасын басыңыз.

Сондай-ақ сіз авторизациядан өте аласыз
Кодты енгізу Авторизация

Ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкес келеді (02.03.2022 ж. № KZ87VQQ00052897 сынақ актісі)

ҚР сенімді бағдарламалық қамтамасыз ету тізіліміне енгізілген. (19.04.2024 №KZ58VRL00026809 хабарлама)